jueves, 16 de septiembre de 2010

Άργιλος ο μαγικός!!!

Εδώ και χρόνια, από τότε που έκανα αυτό το υπέροχο ταξίδι στη Βολιβία και ανακάλυψα τη pachamama, τη θεά της γης και ένιωσα πόσο ιερή είναι η μάνα γης για τους ιθαγενείς της Βολιβίας και του Περού, και..., βρήκα την πίστη μου. Συνειδητοποίησα ότι η γη, η φύση είναι ο θεός μου και έφερα τη pachamama σπίτι μου.
Πέρασαν χρόνια από τότε, η pachamama στο ράφι της να της προσφέρουμε φαγητό και νερό στις δύσκολες στιγμές και η πίστη αλώβητη στη δύναμη της γης, της φύσης. Έμεινα έγκυος, γέννησα ένα γλυκύτατο και υγιέστατο κοριτσάκι και «τυχαία»βρέθηκε στο δρόμο μου για να μου τον ανοίξει ένας υπέροχος άνθρωπος που μου ενδυνάμωσε ακόμη περισσότερο αυτή την πίστη. Δίπλα της διδάχτηκα τις ικανότητες και το μεγαλείο της ρεφλεξολογίας, έμαθα να εμπιστεύομαι τον εαυτό μου κι να επεμβαίνω άμεσα όταν η μικρή Αριάδνη το χρειάζεται, βοηθώντας τη να ξεπεράσει ασθένειες.
Ο θησαυρός της μοναδικής αυτής δασκάλας είναι αστείρευτος... Δίπλα της ανακάλυψα τον άργιλο και τις μοναδικές θεραπευτικές του ιδιότητες. Στην αρχή δεν του έδωσα σημασία, αφοσιωμένη στο καινούργιο εργαλείο που είχα στα χέρια μου,σιγά σιγά όμως άρχισα να ανακαλύπτω τις ικανότητές του και να το δοκιμάζω στην οικογένειά μου, σε φίλους και συγγενείς. Άρχισα να τον χρησιμοποιώ παράλληλα με τη ρεφλεξολογία και πραγματικά τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Για τσιμπήματα εντόμων, συγκάμματα από την πάνα, πόνους στις αρθρώσεις, δερματικά προβλήματα, γαστρίτιδες, και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό.

Μερικές από τις ιδιότητές του:
-Αντισηπτικός: κανένα είδος βλαβερού παράσιτου δεν μπορεί να επιβιώσει σε αυτήν.

-Απολυμαντικός: ενεργεί εξουδετερώνοντας τα υπάρχοντα λοιμώδη μικρόβια.

-Αντιβιοτικός: η χρήση της εγγυάται την απουσία μόλυνσης ή εξουδετερώνει την ήδη υπάρχουσα.

-Αντιφλεγμονώδης: μειώνει τα αιματώματα και διορθώνει τους μώλωπες ανανεώνοντας τους πρησμένους ιστούς.

-Επουλωντικός: άμεσα ή διαμέσου μιας κομπρέσας, θεραπεύει τις πρόσφατες πληγές, αποφεύγοντας τη μόλυνση τους και κατορθώνοντας μια τέλεια επούλωση. Ο άργιλος ανανεώνει τους ιστούς και κλείνει την πληγή χωρίς να παράγεται το τυπικό καύκαλο που απομακρύνει την πληγή από τον εξωτερικό κόσμο, αυτό αποφεύγει να μένουν επόμενες επουλώσεις.

-Απαλυντικός: απαλύνει τον πόνο σχεδόν αμέσως επιτρέποντας την θεραπεία χωρίς ενοχλήσεις, ενώ παράλληλα προστατεύει την περιοχή.

-Καθαριστικός: ελκύει και διώχνει από τις πληγές τα μολυσμένα στοιχεία, όπως πύον, παλαιό αίμα...

-Αναζωογονητικός: ανανέωνει τους ιστούς ως το σημείο να μην αφήσει κανένα σημάδι όταν η πληγή είναι πρόσφατη.

-Ηρεμιστικός: η χρήση του ηρεμεί το νευρικό σύστημα και μειώνει το στρες.

-Απορροφητικός: έχει την ιδιότητα να απορροφά και για αυτό είναι πολύ χρήσιμος σε μώλωπες, πληγές και τσιμπήματα.

Και το κυριότερο, είναι πάμφθηνος...
Εγώ πάντως πάντα κουβαλάω ένα μικρό πλαστικό ταπεράκι με άργιλο για παν ενδεχόμενο. Με ένα μικρό παιδί είσαι πιο εκτεθειμένος σε χτυπήματα κτλ.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts with Thumbnails